آسفالت کاری در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 30 ارديبهشت 1399 در ساعت 59 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

آسفالت کاری در تهران

آسفالت کاری در تهران، شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده ، یکی از بزرگترین شرکت های آسفالت کاری در تهران ، با اجرای انواع پروژه های آسفالت کاری ، آسفالت مدارس ، خیابان ، پارکینگ ، اجرای آسفالت های حفاظتی ، نصب و اجرای انواع ایزوگام برای منازل ، آب بندی حمام و سرویس های بهداشتی ، محوطه سازی و ... آماده عقد قرارداد با تمامی نهاد های دولتی و غیردولتی ، شرکت ها ، شهرداری های مناطق مختلف تهران و تمامی پیمانکاران ساختمانی و ... می باشد .

جهت آسفالت کاری در تهران و کرج ، با بهترین کیفت و تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید :

0912-3160509

فعالیت اصلی شرکت ما در زمینه اجرای بهترین آسفالت و ایزوگام می باشد . چندین و چندسال تخصص در پشت این حرف قرار دارد . همانطور که ممکن است بدانید اجرای آسفالت به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد .

علت ترک خوردن و یا تخریب زودرس اسفالت می تواند به چندین دلیل اتفاق بیفتد .

یکی از این دلایل می تواند ترکیب نادرست مواد اسفالت باشد . اگر نسبت ترکیب شن و ماسه اسفالت بیش از اندازه باشد چسبندگی اسفالت از بین می رود و یا به اندازه کافی نخواهد بود . به همین دلیل پس از چند مدت تردد ماشین آلات بر روی ان اسفالت دچار تخریب و خرد شدگی می شود .

مورد دوم زمانی اتفاق می افتد که اسفالت در شرایط نامناسب و با زیر سازی نادرست بر روی محل مورد نظر اجرا شود . در این صورت همانطور هم که ممکن است مشاهده کرده باشید آسفالت دچار شکست و ترک خوردگی از قسمت های مختلف می شود . لذا شرکت اجرا کننده آسفالت باید با مصالح مناسب ، همچنین اجرای صحیح با زیرسازی درست را همواره محوریت کار خود قرار دهد .

تخصص ما در زمینه اجرای انواع اسفالت ، تراشه آسفالت ، ایزوگام و محوطه سازی می باشد . جهت همکاری در هریک از این زمینه ها کافیست با ما تماس بگیرید . پس از مشاوره و بررسی های اولیه پروژه خود را با ما استارت بزنید .

شرکت ما بیش از صدها پروژه در زمینه اسفالت و ایزوگام در تهران ، کرج و تمامی شهرهای اطراف را با بهترین کیفیت به پایان رسانیده است و نتیجه آن جلب رضایت صددرصدی مشتریان ما بوده است .

همکاری ما با شرکت ها و ارگان های بزرگ در تهران و کرج همواره خوش نامی و کیفیت کار ما را برای مشتریان و کارفرمایان محترم اثبات نموده است .

چهار باغ کرج

زیرسازی ، مخلوط ریزی و پخش تراشه آسفالت

اجرای بهترین آسفالت در تهران و البرز

شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده آسفالت کاری در تهران را در حد وسیعی انجام می دهد و هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات آسفالت کاری ندارد . حمل و ارسال آسفالت در تناژ های بالا بدون محدودیت توسط شرکت ما برای شما انجام خواهد شد .

شرکت ایلات زاده هم چنین مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد به طوری که کیفیت محصولات تولیدی این شرکت را چندین برابر بیشتر از نمونه های داخلی و خارجی کرده است.آسفالت کاری در تهران را با مدرن ترین ماشین آلات آسفالت کاری عهده دار شدیم تا علاوه بر تسریع در انجام پروژه ها، باعث افزایش عمر مفید آسفالت شویم .
یکی از دغدغه های شرکت های خصوصی و دولتی در اجرای پروژه های خود، شیب بندی و زیرسازی مناسب آسفالت می باشد به طوری که هرگونه کاستی در این زمینه باعث ترک خوردن آسفالت و هم چنین جمع شدن آب در بخش های خاصی می شود که در فصول سرد باعث یخ زدن آب و کاهش عمر مفید آسفالت می شود.


شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده به دلیل وجود کارشناسان و کارکنان خبره و با تجربه کاری بالا کلیه مراحل آسفالت کاری شامل شیب بندی، زیرسازی، محوطه کاری و ... را با نهایت تلاش و دقت انجام می دهند که خوشبختانه کلیه پروژه های انجام شده توسط این شرکت فاقد مشکلات ذکر شده می باشد.

قیمت آسفالت کاری

اگر به دنبال آسفالت کاری در تهران و شهرهای اطراف با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید با مراکز معتبر پخش و ارائه خدمات آسفالت کاری در تهران تماس بگیرید.

قیمت آسفالت کاری در تهران و شهرهای حومه به عوامل مختلفی چون نوع آسفالت، قیرپاشی، اجرای جدول کشی،زیرسازی و شیب بندی و... بستگی دارد.
اگر شرکت معتبری را برای اجرای پروژه های خود انتخاب نماید می توانید کلیه مراحل اجرای پروژه را به شرکت مورد نظر واگذار نماید.
مساحت و محل پروژه می تواند نقش مهمی در قیمت اجرای آسفالت داشته باشد ، واضح است محل هایی که داری سطح صاف و همواری هستند نسبت به محل هایی که شرایط کار کردن در آنها سخت است از نظر قیمت متفاوت می باشند و هزینه زیادی را در برخواهد داشت.


روش اجرای آسفالت دارای شرایطی می باشد که اگر رعایت نشود باعث کاهش عمر مفید آسفالت می شود و در مدت زمان کوتاهی باید عملیات ترمیم یا اجرای آسفالت را از سر بگیرید.
آسفالت تولید شده در کارخانه ها به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی دسته بندی می شوند و شما می توانید برحسب نیاز پروژه یکی از انواع آسفالت را خریداری نماید.

جهت اجرای بهترین آسفالت در تهران و شهرهای اطراف با ما تماس بگیرید :

 0912-3160509

آسفالت گرم : در تهیه این نوع آسفالت مصالح سنگی و قیر به طور گرم با یک دیگر مخلوط می شود و برای اجرا توسط کامیون های حمل آسفالت به محل مورد نظر ارسال می شوند.
آسفالت گرم در انواع مختلف تولید می شود که در زیر به توضیح مختصر در باره ی آنها می پردازیم:
آسفالت رویه : این نوع از آسفالت آخرین لایه ای است که در سطح آسفالت مورد استفاده واقع می شود و به خاطر اینکه ارتباط مستقیم با شرایط جوی هوا و عوامل فیزیکی دارد باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
آسفالت آستر : این لایه مابین آسفالت رویه و اساس قیری قرار می گیرد البته در مواردی از اساس قیری استفاده نمی شود که در این موارد آسفالت آستر را می توان روی ماسه آسفالت قرار داد.
اساس قیری : این مدل دارای دانه بندی درشت تری بوده و مقدار قیر به کار رفته در آن کمتر می باشد.
ماسه آسفالت : با مخلوط شدن ماسه طبیعی یا ماسه شکسته شده با قیر تولید می شود و برای پروژه هایی که دارای ضخامت بیش تر از یک و نیم سانتی متر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع از این لایه بیشتر برای مسطح نمودن سطح پروژه استفاده می شود.
آسفالت حفاطتی در انواع آسفالت سطحی تک لایه ای، آسفالت سطحی چند لایه ای، آسفالت نازک حفاظتی، اندودهای آب بند، مخلوط آسفالت قیر آبه تولید می شود.
آسفالت سرد که بیشتر به تراشه آسفالت معروف است از ترکیب سنگدانه ها با قیر تولید می شود که بسته به نوع پروژه می توان از این آسفالت بهره برد.


برای اینکه آسفالت خریداری شده داری طول عمر بیشتری باشد باید نکاتی را رعایت نماید که می توان به تمیز نمودن سطح مورد نظر، پر کردن انواع ترک ها و گودی های مانده در سطح به طوری که سطح صاف و یک دستی داشته باشید و در آخر محافظت از سطح مورد نظر تا زمانی که آسفالت سرد شده و سختی لازم را داشته باشد.
از عوامل مهم در کاهش عمر مفید آسفالت می توان به نوع خاک محل پروژه، میزان ترافیک و فشار وارد شده به سطح آسفالت، شرایط جوی آب و هوای حاکم بر منطقه و اشاره نمود که در مدت زمان کوتاهی باعث تکه تکه شدن و همچنین نشست آسفالت در یک بخشی از سطح مورد نظر می شود.

asfalt-tehran

آسفالت کاری در تهران با بهترین قیمت و کیفیت

آسفالت کاری در تهران تخصص شرکت ایلات زاده می باشد . شما همشهریان محترم در تهران ، کرج و شهرهای اطراف می توانید جهت اجرای بهترین اسفالت با قیمت فوق العاده مناسب و تخفیف ویژه با ما تماس یگیرید .

 

شرکت ایلات زاده با در دست داشتن کارخانه های بزرگ تهیه آسفالت همواره سعی در ارائه محصولات با کیفیت در اسرع وقت و قیمت مناسب می باشد.
شرکت ایلات زاده پروژه های آسفالت کاری را بسته به محل پروژه توسط ماشین آلات استاندارد یا اکیب دستی به اتمام می رساند.
کارشناس متخصص با توجه به نکات و ویژگی های آسفالت مرغوب در زمان خرید راهنمایی های لازم را به شما می دهند تا بتوانید جنس مرغوب و با کیفیتی را خریداری نماید.

 

شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام ایلات زاده هیچ مشکلی در ارائه خدمات آسفالت کاری در تهران نداشته و آماده همکاری با مراکزدولتی و خصوصی در سطح وسیعی می باشد.

تمامی خدمات شرکت ایلات زاده در کمتر از 24 ساعت برای شما مشتری گرامی آغاز خواهد شد . از هر نقطه تهران و شهرستان های اطراف کافیست فقط با ما یک تماس برقرار کرده و پس از مشاوره پروژه خود را با ما آغاز کنید . کیفیت اجرای پروژه در شرکت ایلات زاده کاملا تضمینی بوده و به بهترین شکل انجام خواهد گرفت .

ما همواره اماده ایم تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کنیم . تخصص ما با داشتن چندین و چند سال سابقه در زمینه پیمانکاری پروژه های اسفالت و ایزوگام در تهران و کرج همواره تضمین کننده کیفیت روند کاری ما بوده است .

همواره اجرای اینگونه پروژه ها تخصص خاص خود را لازم دارد و در کنار تخصص و تجربه بهره مندی از ماشین آلات و تجهیزات مناسب هم جای خود دارد .

شرکت ایلات زاده هم اکنون با در نظر گرفتن تمامی این فاکتور ها آماده خدمات رسانی به همشهریان محترم می باشد .

همه روزه می توانید جهت بازدید و یا مشاوره با ما تماس بگیرید .

باتشکر شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده

بهرام : اسفالت باغ
0 0
سلام خسته نباشید بنده میخام محوطه پشتی یک باغ که حدودا محوطه پشتش 180 متر هستش و شکل مربعی داره رو اسفالت کنم . چه نوع آسفالت بهتره ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام و تشکر ، می تونید از تراشه استفاده کنید یا همون آسفالت سرد
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تهیه و پخش آسفالت در تهران

تهیه و پخش آسفالت در تهران

تهیه و پخش آسفالت در تهران و کرج شرکت ایلات زاده یکی از بزرگترین مراکز تهیه و پخش آسفالت در تهرانمی ...
پخش آسفالت در اندیشه

پخش آسفالت در اندیشه

پخش آسفالت در اندیشه شرکت پخش آسفالت و ایزوگام ایلات زاده دارای تجهیزات پیشرفته برای پخش آسفالت در ...
آسفالت کاری کوچه

آسفالت کاری کوچه

آسفالت کاری کوچه شرکت ایلات زاده یکی از بزرگترین مراکز تهیه و پخش آسفالت در تهران می باشد که آسفالت ...
پخش آسفالت سرد

پخش آسفالت سرد

پخش آسفالت سرد پخش آسفالت سرد از جمله خدمات اصلی شرکت اسفالت و ایزوم ایلات زاده می باشد . پخش آسفال ...
پخش آسفالت در کرج

پخش آسفالت در کرج

پخش آسفالت در کرج پخش آسفالت در کرج توسط شرکت ایلات زاده در اسرع وقت و قیمت مناسب ارائه می شود. شرک ...
پخش آسفالت در تهران

پخش آسفالت در تهران

پخش آسفالت در تهران و کرج شرکت ایلات زاده یکی از بزرگترین پیمانکارهای پخش آسفالت در تهران و شهرهای ...
تراشه آسفالت در تهران

تراشه آسفالت در تهران

تراشه آسفالت در تهران اگر خواهان تراشه آسفالت در تهران با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید بهتر است با ...
اسفالت برای پارکينگ

اسفالت برای پارکينگ

اجرای اسفالت برای پارکينگ اجرای اسفالت برای پارکينگ در کم ترين زمان ممکن و به بهترين کيفيت را ...
تراشه آسفالت در کرج

تراشه آسفالت در کرج

تراشه آسفالت در کرج شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده تراشه آسفالت در کرج را به بنا به نیاز مشتری و ...
قیمت انواع آسفالت

قیمت انواع آسفالت

قیمت انواع آسفالت در تهران و کرج قیمت انواع آسفالت همواره سوال همیشگی مشتریان شرکت آسفالت و ایزوگام ...
اجرای آسفالت و هزینه آسفالتکاری در تهران

اجرای آسفالت و هزینه آسفالتکاری در تهران

اجرای آسفالت و هزینه آسفالتکاری در تهران از جمله سوالاتی که مشتریان شرکت ایلات زاده از ما می پرسند ...
خدمات آسفالت در تهران

خدمات آسفالت در تهران

خدمات آسفالت در تهران با شرکت ایلات زاده ارائه خدمات آسفالت در تهران شامل ، آسفالت کاری و محوطه ساز ...
آسفالت کاری پشت بام

آسفالت کاری پشت بام

آسفالت کاری پشت بام شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده مجری پروژه های آسفالت کاری راه سازی ، اجرای ای ...
آسفالت کار در تهران

آسفالت کار در تهران

آسفالت کار در تهران اگر به دنبال آسفالت کار در تهران هستید شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده ، ...
فروش آسفالت در تهران

فروش آسفالت در تهران

فروش آسفالت در تهران از جمله خدمات عمده شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده فروش آسفالت در تهران و همچ ...
آسفالت کار در اندیشه

آسفالت کار در اندیشه

آسفالت کار در اندیشه اگر به دنبال آسفالت کار در اندیشه هستید به یکی از بهترین وب سایت های ممکن آمده ...
تراشه آسفالت در شهریار

تراشه آسفالت در شهریار

تراشه آسفالت در شهریار خدمات تولید و فروش تراشه آسفالت در شهریارتوسط شرکت ایلات زاده با بهترین کیفی ...
فروش تراشه آسفالت

فروش تراشه آسفالت

فروش تراشه آسفالت فروش تراشه آسفالت از جمله خدماتی است که بیشتر مشتریان هم اکنون به دنبال اجرا ...
آسفالت کاری در البرز

آسفالت کاری در البرز

آسفالت کاری در البرز با قیمت مناسب آسفالت کاری در البرز از جمله خدمات عمده شرکت اسفالت و ایزوگام ای ...
شرکت مجری آسفالت

شرکت مجری آسفالت

شرکت مجری آسفالت شرکت اسفالت و ایزوگام ایلات زاده به عنوان شرکت مجری آسفالت در شهرهای تهران و کرج و ...
خدمات آسفالت کاری

خدمات آسفالت کاری

خدمات آسفالت کاری خدمات آسفالت کاری در شهر تهران ، کرج ، شهریار ، شمس آباد ، رباط کریم و .... و تما ...