آسفالت کاری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 25 فروردین 1399 در ساعت 49 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آسفالت کاری

امروزه آسفالت و آسفالت کاری نسبت به گذشته موارد مصرف زیادی پیدا کرده است. شرکت های زیادی در زمینه تولید آسفالت فعالیت می کنند. که یکی از معتبرترین این شرکت ها در زمینه آسفالت کاری شرکت ایلات زاده در تهران وشهرهای اطراف می باشد.

شرکت ایلات زاده با چندین سال تجربه کاری و استفاده از مواد اولیه مرغوب در محصولات خود همچنان در صدر معتبرترین شرکت های تولید آسفالت می باشد. همچنین وجود کارشناسان کار بلد و قیمت های عادلانه این شرکت را متمایز از سایر شرکت ها کرده است.

جهت آسفالت کاری در تهران ، کرج و تمامی شهرهای اطراف با ما تماس بگیرید :

0912-3160509

شرکت ایلات زاده قصد دارد در این مقاله شما را با تاریخچه آسفالت و نحوه آسفالت کاری آشنا کند.

همانطور که مستحضر هستید در گذشته اکثر راه های ارتباطی شهرها و روستاها خاکی بودن و خبری از آسفالت نبود. که در بارش های برف و باران مشکلات به خصوصی را به بار می آورد. اما با پیشرفت تکنولوژی ،تولید آسفالت و آسفالت کاری جاده ها این مشکلات برطرف شده است.

آسفالت که از ترکیب قیر، شن و ماسه به دست می آید به سرعت جای خود در راه های ارتباطی کشور پیدا کرد. به طوری که امروزه قریب به نود درصد راه های ارتباطی کشور آسفالت کاری شده است. آسفالت ها امروزه علاوه بر جاده ها در محوطه سازی ها و پارگینگ ها و حتی برخی پشت بام ها نیز به چشم می خورد.

آسفالت کاری پارکینگ

پاركينگ مجتمع تجاري روشا نياوران

آسفالت ها در انواع مختلف تولید و ارائه می شود که شرکت ایلات زاده مفتخر است انواع آسفالت را با قیمت عادلانه در تهران و شهرهای اطراف ارائه نماید. در زیر به آسفالت های ارائه شده توسط شرکت ایلات زاده می پردازیم.

آسفالت های تولیدی ایلات زاده :

آسفالت گرم: در این نوع آسفالت ها قیر، شن و ماسه به طور گرماگرم تولید می شود و به صورت گرماگرم پخش می شود. دوام زیاد آسفالت گرم باعث شده بدون هیچ محدویتی در راه سازی ها مورد استفاده قرار گیرند. برای آسفالت کاری در جاده ها استفاده از آسفالت گرم توصیه می شود.

آسفالت گرم مورد استفاده در راه سازی به دسته آسفالت آستر، آسفالت رویه، آسفالت قیری، ماسه آسفالت و آسفالت متخلخل تقسیم می شود.

asfalt sard garm

آسفالت سرد: از ترکیب سنگدانه ها با قیر محلول به دست می آید که در دمای محیط تولید و در همین دما پخش می شود. اکثر موارد مصرف آسفالت سرد در لایه های روسازی می باشد. انواع آسفالت سرد به شرح زیر می باشد:

آسفالت سرد کارخانه ای که در کارخانه های مرکزی ساخته می شود و برای استفاده مورد حمل و نقل قرار می گیرند. آسفالت سرد مخلوط در محل که به دو روش انجام می شود. در روش اول سنگدانه ها در محل مورد نظر ریسانده شده و محلول قیر روی آنها ریخته می شود. و در روش دوم آسفالت را در یک گارگاه تولید کرده و برای استفاده مورد حمل و نقل قرار می گیرد.

آسفالت کاری یکی از کارهای است که اکر به فرد غیرمتخصص سپرده شود ممکن است به نحو مطلوب مورد استفاده قرارنگیرد و آن انتظاری که آسفالت را داشتید را برای شما فراهم نکند.

نکات مهم تولید آسفالت :

نکات مهمی که اگر درتولید آسفالت و مرحله آسفالت کاری راعایت نشود ممکن است باعث خرابی زود هنگام آسفالت شود:

همانطور که میدانید تنها ماده چسبنده در تولید آسفالت قیر می باشد که اگردمای آن از مقدار معین شده کمتر یا بیشتر باشد باعث پایین آمدن کیفیت آسفالت تولیدی می شود. یکی دیگر از عوامل موثر در آسفالت کاری نیروی انسانی خبره و کار بلد می باشد که اکر از کارشناس،مهندس ناظر و نیروی انسانی با تجربه استفاده شود باعث افزایش طول عمر مفید آسفالت می شود.

از دیکر عوامل موثر دیگر می توان به دستگاه های مورد استفاده نام برد که اگر دستگاه های مورد استفاده قدیمی بوده ویا دارای عیب باشد باعث کاهش طول عمر مفید آسفالت می باشد. همانطوری که در این مقاله مطالعه گردید آسفالت کاری یکی از کارهایی می باشد که باید در آن دارای تخصص و تجهیزات خاصی بود تا بتوان به بهترین نحو ممکن اجرای آسفالت را به اتمام رساند.

شرکت ایزوگام و آسفالت کاری ایلات زاده یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های پیمانگاری در زمینه انواع آسفالت و ایزوگام می باشد .

آسفالت كف پاركينگ مجتمع تجاری روشا

تخريب ، جمع آوري و حمل آسفالت قبل و بعد از كار

که استفاده از کارشناسان خبره، مواد اولیه مرغوب و قیمت عادلانه باعث این شرکت را در صدر معتبرین شرکت های پیمانگاری در تهران و شهرهای اطراف باشد. شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده این نوید را به شما میدهد که با یک بار همگاری با شرکت ما مشتری دائمی ما در زمینه آسفالت کاری و انواع ایزوگام خواهید بود.

قیمت های عادلانه و کیفیت بالای محصولات تولید شده در شرکت ما باعث شده اکثر پروژهای بزرگ در شهر تهران و شهرهای اطراف به شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده سپرده شود. این شرکت هم برای جلب رضایت شما هم وطنان تسریع در انجام کار و قیمت عادلانه را در دستور کار خود قرار داده است.

ممکن است آسفالت محل مورد نظر شما بنا به دلایلی فرسوده شده باشد و باعث نفوذ آب به لایه های زیرین شود یا در اثر فشار زیاد یا عوامل محیطی تکه تکه شود که شما مجبور به آسفالت کاری دوباره شوید.
همانطور که مطلع هستید می توان محل های آسیب دیده را ترمیم کرد ولی در برخی موارد که نشست آسفالت مساحت زیادی را دربر گرفته باشد باید آن قسمت آسفالت تخریب شده و مجددا آسفالت کاری شود.
شرکت های زیادی هستن که در زمینه آسفالت کاری و تخریب آسفالت فعالیت می کنند که پیدا کردن معتبرترین آنها کار آسانی به چشم نمی خورد.

اکر شما تخریب آسفالت خود را به شرکت غیرمعتبر بسپارید ممکن است هنگام تخریب آسفالت از ماشین آلات غیراستاندارد استفاده کرده و باعث تخریب آسفالت و زیرساخت شما شود.
شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده در راستای آسایش شما هم وطنان عزیز تخریب و جمع آوری آسفالت را نیز از بدو شروع در اولویت کاری خود قرار داده است تا شما مشکلی در زمینه تخریب و حمل آسفالت فرسوده شده نداشته باشید.
تخریب آسفالت توسط شرکت ایلات زاده توسط افراد با تجربه کاری بالا انجام می شود به نحوی که کمترین آسیبی به زیرساخت محل مورد نظر وارد نشود.
شرکت ایلات زاده دارای افراد متخصص و ماشین آلات استاندارد در زمینه آسفالت کاری و تخریب آسفالت می باشد که این نوید را به شما می دهد که هنگام تخریب آسفالت هیچ آسیبی به زیر ساخت شما وارد نمی شود.
همچینی شرکت ایلات زاده دارای کارشناسان با خبره ای است که محل مورد نظر شما را به طور دقیق کنترل می کنند تا در صورت امکان به ترمیم آسفالت بپردازند تا در هزینه و زمان شما نهایت صرفه جویی را به عمل آورد.
شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده آسفالت کاری و تخریب و حمل و نقل آسفالت را در کمترین زمان ممکن با عادلانه ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد.
استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد در کنار نیروی انسانی با تجربه و کارشناسان با خبره شرکت آسفالت کاری و ایزوگام ایلات زاده را متماییز از سایر شرکت ها کرده است.

tarasheh-asfalt

هزینه آسفالت کاری :

هزینه آسفالت رابطه مستقیمی با مساحت پروژه شما دارد. از طرفی اگر فضای پروژه شما زیاد باشد می توان از ماشین آلات آسفالت کاری در کنار نیروی انسانی استفاده کرد ولی اگر مساحت پروژه شما کم باشد و یا امکان عبور و مرور ماشین های آسفالت کاری نباشد نیروی انسانی بیشتری را می طلبد.

یکی دیگر از مشگلات بعد از اجرای آسفالت کاری تکه تکه شدن آسفالت و نشست آسفالت می باشد که یکی از مهم ترین عوامل در بروز این مشگلات زیر سازی نامناسب می باشد. شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده با مدرن ترین دستگاه ها و بروزترین دانش در زمینه تولید و اجرای انواع ایزوگام و آسفالت کاری از مرحله زیرسازی صحیح تا تکمیل پروژه در کنار شما می باشد تا پروژه خود را به نحو مطلوب به پایان برسانید.

شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده در زمینه نصب و فروش انواع ایزوگام و همچنین انواع آسفالت و پروژه های آسفالت کاری به دفتر ما در مراجعه نمایید تا از نزدیک نظاره گر کیفیت بالای محصولات ما باشید.

شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده با سالها تجربه در زمینه انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم و تراشه آسفالت در تهران و شهرهای اطراف این نوید را به شما میدهد که پروژه های آسفالت کاری شما را در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت به انجام برساند.

همچنین این نوید را به شما میدهیم که کیفیت و قیمت محصولات ما در سطح تهران و کل کشور بی نظیر می باشد. شما می توانید جهت عقد قرارداد و اطلاع از قیمت محصولات با دفتر ما تماس بگیرید.

با تشکر شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تهیه و پخش آسفالت در تهران

تهیه و پخش آسفالت در تهران

تهیه و پخش آسفالت در تهران و کرج شرکت ایلات زاده یکی از بزرگترین مراکز تهیه و پخش آسفالت در تهرانمی ...
پخش آسفالت در اندیشه

پخش آسفالت در اندیشه

پخش آسفالت در اندیشه شرکت پخش آسفالت و ایزوگام ایلات زاده دارای تجهیزات پیشرفته برای پخش آسفالت در ...
آسفالت کاری کوچه

آسفالت کاری کوچه

آسفالت کاری کوچه شرکت ایلات زاده یکی از بزرگترین مراکز تهیه و پخش آسفالت در تهران می باشد که آسفالت ...
پخش آسفالت سرد

پخش آسفالت سرد

پخش آسفالت سرد پخش آسفالت سرد از جمله خدمات اصلی شرکت اسفالت و ایزوم ایلات زاده می باشد . پخش آسفال ...
پخش آسفالت در کرج

پخش آسفالت در کرج

پخش آسفالت در کرج پخش آسفالت در کرج توسط شرکت ایلات زاده در اسرع وقت و قیمت مناسب ارائه می شود. شرک ...
پخش آسفالت در تهران

پخش آسفالت در تهران

پخش آسفالت در تهران و کرج شرکت ایلات زاده یکی از بزرگترین پیمانکارهای پخش آسفالت در تهران و شهرهای ...
تراشه آسفالت در تهران

تراشه آسفالت در تهران

تراشه آسفالت در تهران اگر خواهان تراشه آسفالت در تهران با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید بهتر است با ...
اسفالت برای پارکينگ

اسفالت برای پارکينگ

اجرای اسفالت برای پارکينگ اجرای اسفالت برای پارکينگ در کم ترين زمان ممکن و به بهترين کيفيت را ...
تراشه آسفالت در کرج

تراشه آسفالت در کرج

تراشه آسفالت در کرج شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده تراشه آسفالت در کرج را به بنا به نیاز مشتری و ...
قیمت انواع آسفالت

قیمت انواع آسفالت

قیمت انواع آسفالت در تهران و کرج قیمت انواع آسفالت همواره سوال همیشگی مشتریان شرکت آسفالت و ایزوگام ...
اجرای آسفالت و هزینه آسفالتکاری در تهران

اجرای آسفالت و هزینه آسفالتکاری در تهران

اجرای آسفالت و هزینه آسفالتکاری در تهران از جمله سوالاتی که مشتریان شرکت ایلات زاده از ما می پرسند ...
خدمات آسفالت در تهران

خدمات آسفالت در تهران

خدمات آسفالت در تهران با شرکت ایلات زاده ارائه خدمات آسفالت در تهران شامل ، آسفالت کاری و محوطه ساز ...
آسفالت کاری پشت بام

آسفالت کاری پشت بام

آسفالت کاری پشت بام شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده مجری پروژه های آسفالت کاری راه سازی ، اجرای ای ...
آسفالت کار در تهران

آسفالت کار در تهران

آسفالت کار در تهران اگر به دنبال آسفالت کار در تهران هستید شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده ، ...
فروش آسفالت در تهران

فروش آسفالت در تهران

فروش آسفالت در تهران از جمله خدمات عمده شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده فروش آسفالت در تهران و همچ ...
آسفالت کار در اندیشه

آسفالت کار در اندیشه

آسفالت کار در اندیشه اگر به دنبال آسفالت کار در اندیشه هستید به یکی از بهترین وب سایت های ممکن آمده ...
تراشه آسفالت در شهریار

تراشه آسفالت در شهریار

تراشه آسفالت در شهریار خدمات تولید و فروش تراشه آسفالت در شهریارتوسط شرکت ایلات زاده با بهترین کیفی ...
فروش تراشه آسفالت

فروش تراشه آسفالت

فروش تراشه آسفالت فروش تراشه آسفالت از جمله خدماتی است که بیشتر مشتریان هم اکنون به دنبال اجرا ...
آسفالت کاری در البرز

آسفالت کاری در البرز

آسفالت کاری در البرز با قیمت مناسب آسفالت کاری در البرز از جمله خدمات عمده شرکت اسفالت و ایزوگام ای ...
شرکت مجری آسفالت

شرکت مجری آسفالت

شرکت مجری آسفالت شرکت اسفالت و ایزوگام ایلات زاده به عنوان شرکت مجری آسفالت در شهرهای تهران و کرج و ...
خدمات آسفالت کاری

خدمات آسفالت کاری

خدمات آسفالت کاری خدمات آسفالت کاری در شهر تهران ، کرج ، شهریار ، شمس آباد ، رباط کریم و .... و تما ...