آسفالت کاری کرج

آسفالت کاری کرج با کیفیت تضمینی

karajjasfalt

شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده مفتخر است که آسفالت کاری کرج را در کنار سایر شهرهای تحت پوشش خود به بهترین نحو احسن و با بالاترین کیفیت در اختیار هم وطنان عزیز ساکن در شهر کرج قرارداده است. اگر برای آسفالت کاری کرج دنبال کیفیت بالا و قیمت های منصفانه هستید بهتر است با شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده در تماس باشید.

09123160509 

خدمات ارائه شده برای این امر شامل تهیه و پخش آسفالت برای انواع پارکینگ ها، پشت بام ها، جاده ها و محوطه سازی و... می باشد که شیب بندی و زیرسازی موارد ذکر شده نیز در حیطه ی کاری شرکت ایلات زاده می باشد که توسط متخصصان وکارشناسان خبره به بهترین کیفیت ممکن در حال انجام می باشد. برای آسفالت کاری همواره وسواس به خرج دهید و شرکتی معتبر را برای انجام پروژه های خود و عقد قرارداد انتخاب نمایید که دارای چندین سال سابقه کاری درخشان در این زمینه باشد . چرا که شما حق دارید تا بهترین نوع آسفالت با عمر بالا را در محل موردنظر داشته باشید .

شرکت ایلات زاده در زمینه آسفالت کاری کرج آماده همکاری با پیمانکاران و شرکت های خصوصی و دولتی می باشد . لازم به ذکر است شرکت ما در زمینه تولید و پخش انواع آسفالت و علی الخصوص تراشه آسفالت هیچگونه محدودیتی ندارد و می توانید در تناژ های بسیار بالا با ما همکاری نمائید .

جهت مطالعه خدمات تراشه می توانید به بخش پخش تراشه آسفالت مراجعه نمائید . مشتریانی عزیزی که در شهرستان البرز جهت اجرای پروژه های عمرانی خود را به شرکت ایلات زاده سپرده بودند از کیفیت و قیمت محصولات خود نهایت رضایت و خرسندی را داشته اند به نحوی که برای اجرای پروژهای دیگر خود نیز شرکت ایلات زاده را برای عقد قرارداد انتخاب نموده اند . این یک شعار نیست و همواره رضایت مشتریان و کیفیت بالای کار گویای این موضوع است .

آسفالت کاری کرج با بهترین شرکت پیمانکاری

شرکت هایی که آسفالت کاری کرج را در حوزه کاری خود قرار میدهند باید توانایی پاسخگویی به نیازهای مشتری شامل تامین آسفالت با کیفیت و ماشین آلات مورد نظر را داشته باشند . با وجود اینکه شرکت های پیمانکار آسفالت گاها فعالیت های خود ار محدود به یک منطقه می کنند تا نهایت خدمات ان محل را پوشش دهند ، شرکت ما در این زمینه محدودیت ایجاد نکرده است و می توانید از تمامی شهرهایی که علاقمند به همکاری با ما هستید با ما در تماس باشید . خوشبختانه شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده با تلاش مسئولان و کارشناسان خود توانسته است تمام نیازهای انواع آسفالت و ایزوگام را در شهر کرج ، تهران و سایر شهرهای تحت پوشش به بهترین نحو احسن ارائه نماید .

وجود آزمایشگاه ها و دستگاه های مدرن و کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت های عادلانه باعث تمایز شرکت ایلات زاده از سایر شرکت های آسفالت و ایزوگام شده است . برخی از مشکلاتی که توسط شرکت های بی تجربه به وجود آمده است و به وفور یافت می شود می توان به تکه تکه شدن آسفالت و یا نشست آن بعد از مدت کوتاهی اشاره کرد که همان موضوع عمر آسفالت می باشد و مهمترین شاخصه متمایز کننده یک شرکت کاربلد ار شرکت پایه ضعیف می باشد .

برخی از موارد به وجود آورنده این مشکلات می توان به عدم دانش کافی ، عدم داشتن ماشن آلات و یا ماشین آلات فرسوده  اشاره نمود. در همین راستا و بنا به مشکلات قید شده شرکت ایلات زاده خود را موظف نموده است پیشرفته ترین دستگاه ها را به کار بگیرد تا مانع به وجود آمدن مشکلات قید شده زودتر از موعد استاندارد آن شود . همچنین تمامی پرسنل شرکت ایلات زاده دارای تخصص و دانش کافی در زمینه تولید و ارائه انواع آسفالت کاری می باشند. شما می توانید برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده به دفتر ما مراجعه نمایید تا از نزدیگ نظاره گر کیفیت بالای محصولات ما باشید.

معمولا قیمت آسفالت با توجه به نوع پروژها متفاوت می باشد بنابراین بهتر است برای دریافت دقیق قیمت آسفالت کاری کرج همه روزه با شرکت پخش آسفالت و ایزوگام ایلات زاده در تماس باشید .

پخش آسفالت در کرج

پخش آسفالت در کرجدر هر حجمی که مشتری نیاز داشته باشد توسط شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام ایلات زاده انجام میشود و همچنین زمان ارسال آسفالت نیز بسیار کوتاه میباشد. پخش آسفالت در کرج تنها یکی از خدمات شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام ایلات زاده است و میتوانید نسبت به نیاز هر مقدار آسفالت از نوع درجه یک و مرغوب را که نیاز داشتید سفارش دهید. خدمات شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام ایلات زاده به شهر تهران محدود نمیشود و این شرکت آسفالت کاری کرج را نیز جزو خدمات خود در نظر گرفته است.

آسفالت کاری کرج شامل تمامی مناطق کرج میشود و میتوانید از این خدمت ارزنده بهره مند شوید. آسفالت کاری کرج زیر نظر کارشناسان مجرب این شرکت انجام میشود و در تمامی نقاطی که توسط این شرکت آسفالت کاری شده است هیچ نقصی در کار وجود ندارد.

asfalt-karr

قیمت آسفالت کاری در کرج

هزینه آسفالت کاری در کرج یکی دیگر از مسایلی هست که شرکت های تولید و پخش آسفالت با آن رو در رو هستند که شرکت ایلات زاده توانسته است قیمت های عادلانه ای را برای فروش و اجرای انواع آسفالت و ایزوگام ارائه نماید تا نهایت صرفه جویی را در هزینه های شما به بار آورد که با توجه به تعییرات قیمت ها در دوره های اخیر کاری بسیار بزرگ و همشمندانه بوده است .

قیمت آسفالت کاری در کرج بر حسب متراژ محاسبه میشود و هر چه متراژ بالاتر رود هزینه کار نیز بیشتر میشود. قیمت آسفالت کاری در کرج نسبت به کیفیت آسفالت متغیر است. معمولا زمانی که یک شرکت برای آسفالت کاری از مرغوبترین نوع آسفالت استفاده میکند در نتیجه مبلغ بالایی را نیز دریافت میکند. اما شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام ایلات زاده با اینکه از مرغوبترین نوع آسفالت استفاده میکند سعی نموده تا قیمت آسفالت کاری را بسیار منصفانه در نظر بگیرد. اگر خدمات آسفالت کاری کرج را از شرکت هایی دریافت کرده اید که رضایت چندانی نسبت به کار آنها ندارید بهتر است تا با شرکت پیمانکاری آسفالت و ایزوگام ایلات زاده نیز تماس حاصل کرده و از مزایای این شرکت همچون قیمت مناسب، کیفیت بالای آسفالت و همچنین حضور در محل در کمترین زمان بهره مند شوید .

نکات تکمیلی در رابطه با آسفالت

آسفالت بسته به نوع کاربرد آن به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی تقسیم می شود.
آسفالت گرم همواره یکی از آشناترین نوع آسفالت ها می باشد که در تهیه این محصول قیر به طور گرم با محصولات سنگی ترکیب می شود.
برای استفاده از این نوع آسفالت باید دقت داشت که محل پروژه با کارگاه تولید آسفالت مسافت زیادی نداشته باشد.
چرا که در اثر مسافت زیاد و به دلیل گرمای آسفالت، مقدار قیر موجود در سطح آسفالت نرم شده و به لایه های زیرین نفوذ می کند که سطح بالایی آسفالت فاقد قیر لازم بوده و سطح های پایینی دچار قیرزدگی می شوند که باعث چسبندگی مقداری از آسفالت به کف کامیون ها می شود.
آسفالت سرد نیز مانند آسفالت گرم از ترکیب مواد سنگی با قیر بدست می آید و تنها دمای ترکیب مواد متفاوت می باشد.
آسفالت سرد را می توان برحسب روش تهیه و اجرا به دو دسته آسفالت سرد کارخانه‌ای و آسفالت سرد مخلوط در محل تقسیم کرد.
آسفالت سرد کارخانه‌ای : در کارخانه‌های ثابت و مرکزی آسفالت تهیه شده و سپس برای پخش توسط کامیون های حمل
آسفالت به محل مورد نظر ارسال می شوند.
آسفالت سرد مخلوط در محل : آسفالت سرد مخلوط در محل را می توان به یکی از دو روش زیر تهیه نمود:
الف - نوع مخلوط در محل که سنگدانه‌ها در کنار و امتداد راه ریسه شده و روی آنها قیرپاشی می‌شود و سپس عمل پخش با تجهیزات آسفالت کاری استاندارد انجام می‌گیرد.
ب - نوع مخلوط در کارگاه که عمل اختلاط قیر و سنگدانه‌ها در کارگاه‌های ثابت یا موقت انجام شده و مخلوط تهیه شده برای پخش به محل مصرف حمل می‌شود.
نکته مهمی که درباره آسفالت سرد قابل توجه است امکان انبارکردن آن در کارگاه ها می باشد ، همچنین می توان آسفالت سرد را برای مسافت های طولانی مورد حمل قرار داد.
آسفالت حفاظتی : این نوع آسفالت برای عایق کاری سطح آسفالت ها و مقاوم کردن آنها در مقابل سایش استفاده می شود.
این نوع آسفالت ها به دلیل سرعت و سهولت در اجرا و استفاده کم تر از ماشین آلات و دستگاه های آسفالت کاری یکی از آسفالت های مقرون به صرفه می باشد.
از عوامل مهم دیگر در کیفیت آسفالت نحوه استفاده از غلتک ها می باشد.
هنگام غلتک زدن آسفالت محل مورد نظر، غلتک ها را خیس نموده تا مانع چسبندگی آسفالت به چرخ های غلتک شوید.
سرعت غلتک باید ملایم بوده و همواره متناسب با سرعت فینیشر باشد.
در غلتک زنی اولیه همواره از لبه پایینی مخلوط پخش شده شروع شود و سپس به سمت بالاتر حرکت نمایید.
چرا که مخلوط های آسفالتی وقتی که داغ هستند در زیر غلتک تمایل به حرکت به سمت پایین دست را دارند.
اگر غلتک زنی از لبه بالایی شروع شود ،این جابجایی نسبت به وقتی که از لبه پایینی شروع گردد خیلی بیشتر می شود.
در برخی موارد که آسفالت مورد نظر قابلیت ترمیم شدن را داشته باشد می توان نسبت به ترمیم آن اقدام نمود که با این کار می توان باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شد.

 

باتشکر

ایلات زاده ، آسفالت کاری کرج ، تهران و شهرهای اطراف فوری و مطمئن

علی : تشکر
1 0
با سلام ممنون از خدمات خوبتون چندبار با شرکت شما قرار داد بستیم که رضایت کامل را از اخلاق و خدماتتون داشتیم
مهدی : تشکر
0 0
با سلام ممنون از حدمات بی نظیر پخش آسفالت در تهران و شهرهای حومه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :