پخش تراشه آسفالت

تراشه آسفالت چیست و چه کاربردی دارد ؟

tarasheh-pakhsh

تراشه آسفالت همواره یکی از محصولات جالب در صنعت ساخت و تولید آسفالت می باشد که معمولا اطلاعات در رابطه با آن کم است و عموما تصویر درستی از تراشه آسفالت و نحوه استفاده و اجرای آن وجود ندارد . اما بیایید تا با هم ببینیم تراشه آسفالت چیست و به چه دردی میخورد ؟ و آیا استفاده از آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است یا خیر .

همانطور که ممکن است بدانید آسفالت نوعی پوشش است که برای سطح جاده ، باند فرودگاه ، همچنین پشت بام ، خیابان ها و ... کاربرد بسیار زیادی دارد. آسفالت از مخلوط ماسه، سیمان و قیر تشکیل شده است که این اجزا در کنار یکدیگر پوششی بسیار محکم و چسبناک را بوجود می آورند که هنوز هم که هنوز است بهترین ترکیب برای پوشش های خارجی در تمام دنیا می باشد .

جهت تهیه و یا اجرای بهترین تراشه آسفالت با ما تماس بگیرید :

09123160509 

اما تراشه آسفالت !

نوعی از آسفالت وجود دارد که به آن تراشه آسفالت گفته میشود و برای ساخت آن از مصالح سنگی ، قیر و همچنین قیر آبه ها استفاده میگردد . برای تهیه تراشه آسفالت تمامی مصالح را به صورت خشک و سرد با یکدیگر مخلوط میکنند که البته ممکن است بر حسب ضرورت قیر کمی داغ شود . پس عملا تراشه آسفالت یک محصول تولیدی سرد را به ما ارائه خواهد کرد که این سرد بودن مسلما مزیت های زیادی را برای ما به همراه دارد .

از عمده مزیت های آسفالت سرد میتوان به حمل و انبار کردن طولانی مدت آن اشاره نمود . چرا که حمل و نقل مصالح داغ همواره مشکل است و به دلیل خطرات احتمالی لازم است تا با رعایت تمامی نکات مربوطه انجام شود . برای تهیه این نوع آسفالت باید با شرکت هایی تماس حاصل کنید که در زمینه پخش تراشه آسفالت فعالیت میکنند .

پخش تراشه آسفالت توسط شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده نیز در هر حجمی که نیاز داشته باشید با قیمت بسیار مناسب انجام میشود و محدودیتی در تولید و تحویل این محصول در تناژ های بالا نخواهیم داشت . همچنین با کیفیت ترین تراشه آسفالت با بهترین مواد در شرکت ما تولید و آماده ارائه می باشد .

آسفالت سرد برای چه محل هایی مناسب است ؟

اما بیایید ببینیم تراشه آسفالت یا آسفالت سرد را برای چه نوع کاربری هایی می توانیم استفاده کنیم ؟ آسفالت سرد را میتوان برای جاده هایی که ترافیک آنها سبک و متوسط میباشد استفاده نمود و در صورت سنگین شدن ترافیک جاده ها باید روکشی از آسفالت گرم را به آن اضافه کرد اما برای محل های با تردد متوسط عالی می باشد .

نکته مهمی که لازم به ذکر است آسفالت سرد در دو نوع مختلف تولید میشود که آسفالت سرد کارخانه ای و آسفالت سرد مخلوط میباشد . آسفالت سرد کارخانه ای همانطور که از نامش نیز پیداست در کارخانه تولید شده و سپس به محل استفاده ارسال میشود . برای اینکه آسفالت سرد کیفیت مناسبی را داشته باشد لازم است تا برخی نکات رعایت شود از جمله اینکه در هنگام تولید تراشه ، مصالح سنگی آن به خوبی حرارت داده میشوند . آسفالت سرد مخلوط نیز به دو روش مختلف تهیه میشود که این دو روش عبارتند از مخلوط در محل و مخلوط در کارگاه .

فروش تراشه آسفالت

لازم است بدانید فروش و پخش تراشه آسفالت نیز به دو صورت انجام میشود . برخی شرکت ها تنها در زمینه فروش تراشه آسفالت فعالیت میکنند که البته این دسته از فروشندگان به دلیل اینکه تنها به دنبال کسب سود بیشتر هستند چندان به کیفیت آسفالت توجه ندارند که لازم است حتما این نکته را در نظر بگیرید .

فروش تراشه آسفالت توسط شرکت هایی که تولید کننده و فروشنده میباشند نیز انجام میشود که این فروشندگان بهترین گزینه برای تهیه این نوع آسفالت یا همان تراشه هستند .شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید و همچنین فروش تراشه آسفالت فعالیت میکند و همواره آسفالت های با کیفیت بسیار بالا را به مشتری عرضه میکند .

شرکت ما با داشتن یکی از مجهز ترین کارخانه های تولید آسفالت و تراشه ، انواع آسفالت های سرد و گرم را با به کارگیری بهترین نوع مواد اولیه تولید و به شما مشتریان عزیز خود عرضه می نماید . لازم به ذکر است شما مشتریان محترم شرکت ایلات زاده می توانید در تمامی زمینه های آسفالت کاری اعم از زیرسازی ، محوطه سازی ، پخش آسفالت ، اجرای آسفالت ها خیابان ، پشت بام ، ایزوگام کاری ، آب بندی سرویس ، حمام ، پشت بام و ... با شرکت ما در تمامی مناطق چهارگانه شهر تهران و همچنین استان البرز و شهرهای اطراف همکاری نمائید .

قیمت تراشه آسفالت

قیمت این محصول همواره یکی از سولات دیگر مشتریان ما می باشد . باید گفت قیمت تراشه آسفالت بستگی به کیفیت آن دارد. هر چه کیفیت بالاتر باشد در نتیجه قیمت تراشه آسفالت نیز بالاتر خواهد رفت . شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده با پخش تراشه آسفالت با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته سهم عمده ای از فروش را به نام خود ثبت نماید . پخش تراشه آسفالت توسط شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده با مناسب ترین قیمت ها انجام میشود و این در حالی است که سایر فروشندگان قیمت های خود را تا حد زیادی افزایش داده اند و ما در مورد متعادل بودن قیمت ها به شما اطمینان لازمه را می دهیم .

معمولا برای محوطه های بزرگ از تراشه آسفالت استفاده می کنند به این دلیل که پس از اتمام دقیقا همانند آسفالت گرم می باشد ضمن اینکه هزینه تراشه ، از آسفالت گرم به مراتب بسیار پایین تر است . البته بازهم استفاده کردن یا نکردن از تراشه بستگی به نوع پروژه شما دارد و نمی توان صراحتا بر روی استفاده از تراشه تاکید کرد اما مسلم است که هزینه تراشه از آسفالت گرم پایین تر می باشد .

همچنین همواره ارائه یک لیست قیمت دقیق از تمامی محصولات ممکن نیست به همین دلیل همیشه به مشتریان خود توصیه میکنیم که جهت اطلاع از لیست دقیق قیمت ها در مورد پروژه های خود با ما تماس بگیرند تا با توجه به مشخصات پروژه و میزان کاری که انجام خواهد شد و یا محصول درخواستی ، قیمت دقیق و بروز را اعلام نمایئم . شرکت ایلات زاده آماده همکاری با تمامی نهادها ، اشخاص ، شرکت ها و سایر مشتریان محترم خود در تمامی تقاط تهران و کرج و شهرهای اطراف با ارائه بهترین محصولات و کیفیت مطلوب در کنار قیمت های مناسب می باشد .

کیفیت پروژه های اجرا شده توسط شرکت ایلات زاده و همچنین جلب رضایت مشتریان این شرکت همواره ادامه کار را برای ما آسان تر نموده و امید است بتوانیم تمامی پروژه های محوله را با نهایت دقت و کیفیت همچون همیشه برای شما عزیزان اجرا نمائیم .

باتشکر

شرکت ایلات زاده

مجری مستقیم پروژه های آسفالت کاری و راه سازی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :